2023-08-23 14:48:55

Infokeskuse juht

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

  • Klienditeeninduse osakonna kõne- ja infokeskuse  töö korraldamine ja juhtimine
  • Komplekteerimise ja transporditeenuse korralduse kontrollimine
  • Professionaalse ja kvaliteetse klienditeeninduse tagamine osakonnas
  • Meeskonna juhtimine, arendamine ja motiveerimine
  • Teenuste müügi kontrollimine

Ootused kandidaadile

  • Eeliseks on töökogemus jaekaubanduse valdkonnas
  • Meeskonna juhtimise oskus ja kogemus 
  • Müügiprotsessi ja kvaliteetse klienditeeninduse põhimõtete tundmine
  • Oskus tõhusalt töötada dünaamilises keskkonnas ja kohaneda kiirete muutustega
  • Otsustus- ja vastutusvõime
  • Hea eesti ja vene keele oskus

Ettevõte pakub

  • Huvitavat ja dünaamilist tööd
  • Stabiilset palka ja sotsiaalseid garantiisid, pärast katseaega ettevõtte poolseid soodustusi
  • Palgatõusu kvalifikatsiooni tõusmisel ja tööstaaži pikenemisel
  • Arengu- ja koolitusvõimalusi


Olete oodatud kandideerima!

Lisainfo telefonil:+372 5305 1593

Võtame ühendust ainult sobivate kandidaatidega.