Töö kirjeldus
- Klienditeeninduse osakonna kõne- ja infokeskuse töö korraldamine ja juhtimine
- Komplekteerimise ja transporditeenuse korralduse kontrollimine
- Professionaalse ja kvaliteetse klienditeeninduse tagamine osakonnas
- Meeskonna juhtimine, arendamine ja motiveerimine
- Teenuste müügi kontrollimine
Ootused kandidaadile
- Eeliseks on töökogemus jaekaubanduse valdkonnas
- Meeskonna juhtimise oskus ja kogemus
- Müügiprotsessi ja kvaliteetse klienditeeninduse põhimõtete tundmine
- Oskus tõhusalt töötada dünaamilises keskkonnas ja kohaneda kiirete muutustega
- Otsustus- ja vastutusvõime
- Hea eesti ja vene keele oskus
Ettevõte pakub
- Huvitavat ja dünaamilist tööd
- Stabiilset palka ja sotsiaalseid garantiisid, pärast katseaega ettevõtte poolseid soodustusi
- Palgatõusu kvalifikatsiooni tõusmisel ja tööstaaži pikenemisel
- Arengu- ja koolitusvõimalusi
Olete oodatud kandideerima!
Lisainfo telefonil:+372 5305 1593
Võtame ühendust ainult sobivate kandidaatidega.