
Töö kirjeldus
- Klientide teenindamine teenindusletis - suhtlemine klientidega, nõustamine Kärcher seadmete kasutamisega seotud küsimustes, seadmete hooldusesse vastuvõtt, tagastamine ja asendamise korraldamine. Samuti klientide teavitamine hoolduse ajakulust ja ulatusest
- Dokumentatsioon - teenindusega seotud teabe ja dokumentide ettevalmistus
- Lisavarustuse ja varuosade aktiivne müük.
Ootused kandidaadile
Sobid meie meeskonda, kui
- Sul on tehniline taip või omad tehnilist haridust;
- Tunned huvi tehnikamaailma vastu;
- Hindad professionaalset klienditeenindust;
- Oled kohusetundlik ning julged otsuseid vastu võtta;
- Suudad pingelistes olukordades hõlpsalt toime tulla ning suudad tegeleda mitme ülesandega korraga;
- Oled väga hea eesti keele oskusega nii kõnes kui kirjas ning suhtled inglise ja vene keeles suhtlustasandil.
Sul on eelis, kui
- Omad varasemat kogemust raamatupidamis - ja kliendihaldusprogrammidega;
- Sul on varasem töökogemus sarnasel ametikohal.
Ettevõte pakub
Pakume sulle
- Töökohta stabiilses ja juhtivas rahvusvahelises, kõrgete kvaliteedistandarditega ettevõttes;
- Kaasaegseid töövahendeid;
- Isiklikku ja ametialast arengut toetavaid koolitusi;
- Võimalust osaleda rahvusvahelistel meeskonnaüritustel;
- Motiveerivat palgasüsteemi ning tulemustasu.