Töö kirjeldus
Teenindusleti administreerimine,suhtlemine klientidega ja nõustamine
Kärcher seadmete kasutamisega seotud küsimustes;
Seadmete vastuvõtt hooldusesse ning seadmete tagastamise või asendamise korraldamine;
Klientide teavitamine hoolduse ajakulust ja ulatusest;
Lisavarustuse ja varuosade aktiivne müük;
Teenindusega seotud teabe ja dokumentide ettevalmistus
Ootused kandidaadile
Kesk- või kõrgharidus - soovitavalt tehniline;
Tehniline taip ja oskused;
Oskus professionaalsel tasemel suhelda ja kliente nõustada;
Vastutustundlikkus ja sõltumatus;
Oskus keerulistes olukordades kiiresti reageerida ja tegeleda mitme ülesandega korraga;
Väga hea eesti keele oskus nii kõnes kui kirjas;
Hea inglise ja vene keele oskus suhtlustasandil;
Varasem kogemus raamatupidamis- ja kliendihaldusprogrammidega on eeliseks
Ettevõte pakub
Töökohta stabiilses ja juhtivas rahvusvahelises, kõrgete kvaliteedistandarditega ettevõttes;
Kaasaegseid töövahendeid;
Motiveerivat ning piisavalt paindlikku töökeskkonda ja vastutusrikast tööd;
Pidevat isiklikku ja ametialast arengut(koolitused);
Võimalust osaleda rahvusvahelistel üritustel;
Progressiivset palgasüsteemi ja töötulemustel põhinevat boonust
Lisainfo
tagatud, võtame ühendust vaid meile
sobivate kandidaatidega.
Kui see töökoht võiks just Sulle sobida,
siis ootame Sind kandideerima läbi CV
Keskuse portaali