https://www.cvkeskus.ee/217080

Leidsid aegunud tööpakkumise

Vaata hoopis uusi tööpakkumisi Sinu valdkonnas!

Värsked tööpakkumised
Tööpakkumise number #217080

Euroopa Liidu Struktuurfondide projektijuht

CVKeskus.ee klient
Tallinn, Harjumaa
Tööpakkumine on aegunud!

Töö kirjeldus

  • Euroopa Liidu Struktuurfondi projekti elluviimine ja koordineerimine läbi eduka juhtimise ja tähtaegadest kinnipidamise
  • Projekti eelarve koostamine ning kulude ja tulude jälgimine eelarvele vastamises
  • Projekti tulemi seisude ülevaatus ja raporteerimine
  • Projektidokumentatsiooni eest vastutamine
  • Juht- ja töörühmade juhtimine
  • Eduka koostöö tagamine tellija, täitja ja koostööpartnerite vahel
  • Initsiatiivi näitamine nõutud informatsiooni hankimisel
  • Teha endale selgeks infosüsteemid, mida projekt puudutab
  • Ärianalüütiliselt projektil heale käekäigule kaasa aitamine
  • Detailanalüüsi sisuline läbitöötamine, analüüsimine ja parandusettepanekute tegemine


Nõudmised kandidaadile

  • Kõrgharidus, eelistatult IT-valdkonnas
  • Eelnev IT-projektide planeerimise ja juhtimise kogemus
  • Hea planeerimis-ja organiseerimisvõime
  • Avatus ja hea koostöövõime erinevate inimtüüpidega
  • Suhtlemisvalmidus, läbirääkimiste pidamise kogemus
  • Iseseisvus, otsustusvõime, enesekindlus, meeskonnatöö vaimu olemasolu, sihikindlus
  • Väga hea süsteemse mõtlemise, analüüsi- ja üldistusvõime
  • Väga hea kohusetundlikkus, suhtlemise ja lubadustest kinnipidamise oskus
  • Eesti keele oskus kõrgtasemel ja hea erialaline inglise keele oskus
  • Motivatsioon anda oma panus e-riigi ülesehitamisse

Kasuks tuleb

  • Kui sulle meeldib, et asjad on korras
  • Teadmised infosüsteemide arendusmetoodikatest
  • Varasem infotehnoloogiaalane töökogemus avalikus sektoris
  • Varasem kogemus välisabivahenditest finantseeritavate projektide elluviimisel
  • Võime stabiilselt ja tulemuslikult töötada pingeolukorras
  • Teadmised riigihangete põhireeglitest
  • Üldised teadmised riigi põhikorrast ja avaliku sektori toimimise põhimõtetest


Ettevõte pakub

  • Suuri eesmärke ja väärikaid väljakutseid
  • Võimalust eneseteostuseks osaledes riigile olulises projektis ning tehes koostööd valdkonna tippspetsialistidega
  • Motiveerivat ja innustavat meeskonda
  • Riigiameti tavapäraseid soodustusi (35-päevast põhipuhkust, vajadusel õppepuhkust)
  • Konkurentsivõimelist palka
  • Kaasaegset töökeskkonda.


Lisainfo

  • Huvitavat ja inspireerivat tööd mainekas riigiasutuses
  • Stabiilset organisatsiooni
  • Erialaseid väljakutseid ja võimalust osaleda ja panna end proovile riigi jaoks oluliste registrite ja infosüsteemide arendamisel ja juurutamisel
  • Sõbralikku, toredat, avatud, teotahtelist ning toetavat meeskonda
  • Motiveerivat töötasu
  • Paindlikku ja töötajaga arvestavat organisatsiooni, sh kodutöö võimalust
  • Kaasaegseid töövahendeid
  • Õppimis- ja arenemisvõimalusi


Tööpakkumise number
#217080

Asukoht:
Tallinn, Harjumaa
Töö tüüp:
täistööaeg
Lisainfo:
palgatöötaja
Kuulutus aegub:
31. jaanuar 2011
Kuulutus sisestati:
17. jaanuar 2011

CVKeskus.ee klient

RIK (Registrite ja Infosüsteemide Keskus) on Justiitsministeeriumi haldusala asutus, mille eesmärgiks on luua integreeritud e-teenuseid pakkuv innovaatiline keskkond riigihaldus-, õigus- ja kriminaalpoliitika efektiivsemaks toimimiseks. RIK haldab ja arendab mitmeid riigile ja kodanikule olulisi registreid ja infosüsteeme nagu e-Äriregister, e-Notar ja e-Kinnistusraamat, e-Toimik jt.



RIK on Eesti suurim IT-le orienteeritud riigiasutus. Meie meeskonnas töötab 150 erialaprofessionaali. Tegeleme riiklike projektide teostuse ja juhtimisega.



Vaata lähemalt meie missiooni, visiooni ja tunnustatud väärtuseid:

http://www.rik.ee/rik

Vaata rohkem

You are applying to:
Euroopa Liidu Struktuurfondide projektijuht
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!