Töö kirjeldus
Dokumendihaldus ja asjaajamine, saatekirjade vormistamine, analüüside, uuringute tellimine;
Haigekassale arvete vormistamine, vajadusel visiiditasu arvete koostamine;
Patsientidega suhtlemine, telefonikõnedele vastamine.
Ootused kandidaadile
- teadmised asjaajamise korraldusest, dokumentide koostamisest;
- infotehnoloogiliste vahendite kasutamise oskus;
- omandatud haridus eesti keeles või eesti keele oskus B 2 tasemel, vene keele oskus;
- väga hea suhlemisoskus, tähtaegadest kinnipidamine, eesmärkidele orienteeritus, täpsus, koostöövalmidus, stressitaluvus.
Ettevõte pakub
eneseteostust võimaldavat tööd kiiresti arenevas Virumaa suurimas tervishoiuasutuses;
väljaõpet töökohal, erialaseid täiendkoolitusi;
kaasaaegset töökeskkonda ja toetavaid töökaaslasi;
kollektiivlepingust tulenevaid soodustusi.