Töö kirjeldus
- elukindlustuse andmehalduse büroo juhtimine (sh tööülesannete täitmise planeerimine, organiseerimine ja kontrollimine)
- uute arenduste väljatöötamisel ja testimisel osalemine
- müügitegevusega seotud programmide kasutusõiguste haldamise korraldamine
- müügivõrgu toetamine klientide teenindamisel ning haldamisel
- elukindlustuslepingute järelteeninduse tagamine
Ootused kandidaadile
Oled sobiv kandidaat, kui Sul on
- kõrgharidus
- head teadmised elukindlustustoodetest
- väga hea arvuti kasutamise oskus (sh Microsoft Office, eelkõige MS Excel)
- hea eesti ja inglise keele oskus kõnes ja kirjas, vene keele oskus suhtlustasandil
- oma tegevuste ja aja planeerimise oskus
- eesmärgistatud tegutsemise ja probleemide lahendamise oskus
Oled
- oma töös iseseisev, otsustus- ja vastutusvõimeline
- väga hea koostöö võimega ning uuendustele avatud
- aus, avatud, usaldusväärne ja sõbralik
- hea suhtleja ning hea pingetaluvusega
Kasuks tulevad
- andmehaldusega seotud töökogemus
- inimeste juhtimise kogemus
- töökogemus finantsvahenduse valdkonnas, soovitavalt kindlustusseltsis või kindlustusvahendaja juures
Ettevõte pakub
- töökohta ERGO peakontoris Tallinnas
- silmapaistva töö eest samaväärset tasu
- eneseteostust muutustele avatud ettevõttes
- ajakohaseid töötingimusi.
Lisainfo
Põhjalikuma ametiprofilliga on võimalik tutvuda ERGO kodulehel www.ergo.ee. Sobivate kandidaatidega võtame ise ühendust