2023-08-23 14:48:55

E-poe kõnekeskuse tulevane spetsialist

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

 Usaldame Sulle:

  • Klienditeeninduse telefoni ja e-maili teel
  • Tellimuste vastuvõtt ja toodete maksumusega seotud toimingud
  • Tagastatud toodete ja kaebustega tegelemine
  • E-osakonna müügidokumentide haldus koostöös raamatupidamis osakonnaga
  • Aidata meeskonnal lahendada toodete või teenustega seotud probleemid, leiad alati positiivse lahenduse kliendi küsimustele
  • Klientide kontaktandmete haldamise ja täiendamise
  • Klientidega seotud muude toimingute jälgimine ja haldamine
  • Töö meie kõnekeskuse programmidega (eClient, TCG)

Ootused kandidaadile

Loodame et Sul on:

  • Vähemalt 1-aastane töökogemus e-kaubanduses või  klienditeeninduses
  • Hea eesti- ja vene keele oskus
  • Selge ja sõbralik hääletoon ning suurepärane kuulamisoskus
  • Suhtlemisaldis, ootusega tahta osata arendada, luua uusi ning hoida olemasolevaid  kliendisuhteid    
  • Head korraldamisoskused, reageerid muutustele kiiresti, oled enesekindel, motiveeritud ja dünaamiline isiksus
  • Hea pingetaluvus ning positiivne ellusuhtumine

Ettevõte pakub

Pakume Sulle:  

  • Äärmiselt huvitavat ja vastutustundlikut tööd suures rahvusvahelises ettevõttes koos noorusliku meeskonnaga
  • Võimalust näidata kogu oma potentsiaali, saada huvitavaid väljakutseid
  • Lõbusat ja mõnusat töökeskkonda ning meeskonna pidev toetus
  • Soodustusi KOTRYNA OÜ kauplustes (JUKU, KidzOne, Baby City / Toy City)