
Strateegina oled Sina kliendi peamiseks partneriks digitaalse maailma strateegiate ja taktikate kavandamisel. Sa selgitad koostöös kliendiga välja tema
vajadused ja võimalused; püstitad selged eesmärgid; kavandad strateegia või taktikalise lahenduse ja annad elluviimise üle projektijuhile. Sinu ülesanne on
kavandatud lahenduste käekäigu jälgimine, analüüs ning vajalike muudatuste ja jätkutegevuste kavandamine.
Eeldame, et tunned hästi veebi ja internetiturunduse võimalusi ning oskad otsustada, mida ja kuidas teha. Sa oled kursis müügi, turunduse ja teeninduse
põhimõtetega ja digimaailma trendidega. Oled hea sõber Google Analytics’ga, sest me usume analüüsi jõusse parimate lahenduste leidmisel. Ootame, et
tunneksid end hästi veebi sisuloome, online kommunikatsiooni ning sotsiaalmeedia valdkonnas.
Kasuks tuleb, kui Sul on vähemalt kaheaastane töökogemus digivaldkonnas ettevõtte veebi/digivaldkonna juhi, veebi äritulemuse eest vastutaja, toodete-
teenuste veebimüügi eest vastutaja või veebiturundajana. Me hindame Sind eriti kõrgelt, kui suudad oma lahendused ise maha müüa, oled vilunud suhtleja ja
esineja ning väga hea „meeskonnamängija“.
Töö ADM-s on mitmekesine, huvitav ja arendav, sest puutud väga erinevat tüüpi klientide, projektide ning ootustega. ADM Interactive võitis Aasta Digitegu
2013 konkursil peaauhinna neljas kategoorias kuuest. Järgmistesse võitudesse võid anda oma panuse, saades vastu väärtusliku täienduse oma
kogemusele e-turundusvaldkonnas.
Strateegi töö täpse sisu osas oskavad Sind kõige paremini aidata meie strateegid Hendrek Kraavi ja Epp-Kristiina Keerov.
Kandideerimiseks saada meile oma CV ja kaaskiri.
Kaaskirjas too palun välja:
ADM Interactive otsib digiturunduse strateegi, kes suudab leida parimaid lahendusi klientide ärieesmärkide saavutamiseks digikanalites.