
Tööülesanded:
- klientide nöustamine telefoni ja kirja teel
- kliendiandmete haldus
- klientide kiire, sõbralik ja professionaalne teenindamine
- kliendiprobleemide lahendamine
Ootused uutele kolleegidele:
- väga hea inglise keele oskus
- hea suhtlemisoskus, soov töötada meeskonnas
- kiirus, kohusetundlikkus ja täpsus
- reibas ja avatud maailmavaade
- hea pingetaluvus
- arvutikasutamise oskus tavakasutaja tasemel
- vähemalt keskharidus
kaasaegset töökeskkonda
- konkurentsivöimelist palgasüsteemi
- vaheldusrikast ja huvitavat tööd rahvusvahelises ettevõttes
- sõbralikku kollektiivi
arvato direct services kuulub juhtivate turundus- ja teenindusvalkonna ettevötete hulka nii Euroopas kui väljaspool Euroopat. Ettevöttes töötab üle 12 000 töötaja üle maailma. Pakume oma klientidele One-Stop-Shopping (köik ühest kohast) teenindus- ja turunduskontseptsiooni erinevates valdkonades: CRM (kliendisuhete haldustarkvara) konsultatsioonid, kliendilojaalsusprogrammid, andmehaldus, kirjavahetuse organiseerimine, klienditeenindus, logistika ja finantsvaldkond koos kõrgekvaliteediliste CRM- ja IT lahendustega.