Töö kirjeldus
- Pakkuda kvaliteetsel tasemel telefoni- ja müügitoetusteenust sise- ja väliskliendile;
- Klienditellimuste vastuvõtmine, tellimuste edastamine ja süsteemi sisestamine;
- Pakkuda kiiret ja tõhusat teabevahetust ettevõtte osakondade või teenuse saajate vahel.
- Klienditellimuste vastuvõtmine, tellimuste edastamine ja süsteemi sisestamine;
- Pakkuda kiiret ja tõhusat teabevahetust ettevõtte osakondade või teenuse saajate vahel.
Ootused kandidaadile
Sanitexi kõnekeskuse spetsialist peab valdama eesti ja vene keelt; ühtlasi olema ka hea eneseväljendus-ja kuulamisoskusega, et luua kliendiga hea kontakt ja pakkuda parimat lahendust vastavalt kliendi vajadusele. Heale Call Centre spetsialistile meeldib klientidega suhelda ja ta on arvestav ning koostöövalmis meeskonnaliige.
Ettevõte pakub
Liitudes Sanitexi tiimiga saad olla osa professionaalsest ja nooruslikust meeskonnast kasvavas ja ambitsioonikas ettevõttes. Võimaldame arengu ja karjäärivõimalusi koos konkurentsivõimelise ja motiveeriva töötasuga.
Lisainfo
Töötame tööpäeviti 08.30-17.30.