
- Pakkuda kvaliteetsel tasemel telefoni- ja müügitoetusteenust sise- ja väliskliendile;
- Klienditellimuste vastuvõtmine, tellimuste edastamine ja süsteemi sisestamine;
- Pakkuda kiiret ja tõhusat teabevahetust ettevõtte osakondade või teenuse saajate vahel.
Sanitexi kõnekeskuse spetsialist peab valdama eesti ja vene keelt; ühtlasi olema ka hea eneseväljendus-ja kuulamisoskusega, et luua kliendiga hea kontakt ja pakkuda parimat lahendust vastavalt kliendi vajadusele. Heale Call Centre spetsialistile meeldib klientidega suhelda ja ta on arvestav ning koostöövalmis meeskonnaliige.
Liitudes Sanitexi tiimiga saad olla osa professionaalsest ja nooruslikust meeskonnast kasvavas ja ambitsioonikas ettevõttes. Võimaldame arengu ja karjäärivõimalusi koos konkurentsivõimelise ja motiveeriva töötasuga.
Töötame tööpäeviti 08.30-17.30.
Sanitex on üks Baltimaade suurimaid ning kiiremini kasvavaid esmatarbekaupade hulgimüügi, distributsiooni- ja logistikakontserne, mis tegutseb aastast 1992. Sanitex pakub Baltikumis tööd rohkem kui 2000-le inimesele.
Sanitex Eesti meeskonnas on 75 inimest.
Meil töötavad inimesed, kes hindavad tööalast arengut ja karjäärivõimalusi; neile meeldib tööd teha ja nende jaoks on motiveeriv kasvada koos ettevõttega.