Töö kirjeldus
Kõnekeskuse assistendi töö sisuks on kvaliteetne telefoniteenindus meie klientidele ning kiire ja tõhusa teabevahetuse pakkumine ettevõtte osakondadele ja teenuse saajatele.
Ootused kandidaadile
Sanitexi kõnekeskuse töötaja peab valdama eesti ja vene keelt; ühtlasi olema ka hea eneseväljendus-ja kuulamisoskusega, et luua kliendiga hea kontakt ja pakkuda parimat lahendust vastavalt kliendi vajadusele. Heale Call Centre assistendile meeldib klientidega suhelda ja ta on arvestav ning koostöövalmis meeskonnaliige.
Ettevõte pakub
Liitudes Sanitexi tiimiga saad olla osa professionaalsest ja nooruslikust meeskonnast kasvavas ja ambitsioonikas ettevõttes. Võimaldame arengu ja karjäärivõimalusi koos konkurentsivõimelise ja motiveeriva töötasuga.
Lisainfo
Töötame tööpäeviti 08.30-17.30.