2023-08-23 14:48:55

Büroojuht/juhiabi

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

• Kuludokumentide registreerimine ja sisestamine, üldine dokumendihaldus
• Andmete sisestamine, statistika.
• Personalitöö- aruanded, tähtapäevad, üritused, koolitused, värbamine, suhted, koostöö jne.
• Info liikumise, kodulehekülje, sotsiaalturunduslike kanalite ja CRM programmi haldamine ning jälgimine.
• Töökeskkonnaspetsialisti ülesannete täitmine
• Administratiivsete ja haldusküsimuste lahendamine

Ootused kandidaadile

Erialased kompetentsid:
• Haridus: Keskeriharidus, mille eriala haakub ülalnimetatud tööülesannetega
• Arvutioskus : Heal tasemel Word ja Excel
• Keel ja tase: eesti keele valdamine vähemalt C1 ning inglise keele valdamine tasemel B2
• Töökogemus: min. 5 a.

Isikuomadused:
• Oled loogiliselt mõtlev, verbaalselt võimekas ja organiseerimisvõimeline
• Oled koostöövõimeline, täpne, aus ja korrektne
• Tunned vajadust algatada ettevõtmisi, näidata initsiatiivi ja jõuda tulemuseni
• Tuled toime mitme paralleelselt täidetava ülesandega;
• Suudad planeerida ja kasutada tööaega efektiivselt

Kasuks tuleb:
• Kõrgharidus
• Töötamine sarnase tegevusalaga ettevõttes

Ettevõte pakub

Ettevõte pakub
• Erinevaid arenguvõimalusi/koolitusi
• Kaasaegseid töövahendeid
• Stabiilset töökeskkonda arenevas ettevõttes
• Motiveerivat töötasu
• Sõbralikku kollektiivi

Lisainfo

Töö asukoht on Saue, Harjumaa