https://www.cvkeskus.ee/114746

Leidsid aegunud tööpakkumise

Vaata hoopis uusi tööpakkumisi Sinu valdkonnas!

Värsked tööpakkumised

Back-office spetsialist

FIRMA NIMI PEIDETUD

Tööpakkumine on aegunud!

Tööpakkumise number 114746

Tööpakkumise number

114746

Töö kirjeldus

E kindlustuse Back office'i ülesanne on tagada kindlustuslepingute vormistamine, komplekteerimine ja kliendile edastamine. Back office ei tegele müügitööga, kuid tuleb siiski arvestada mõningase kliendisuhtlusega.

Back office töötaja töökohustuste hulka kuuluvad näiteks järgnevad ülesanded:
- andmete sisestamine
- kindlustuspoliiside väljastamine (peamiselt kasko- ja liikluskindlustus)
- kindlustuslepingu kogu dokumentatsiooni edastamine kliendile posti või e-postiga
- suhtlus kindlustusseltsiga ja vajadusel ka kliendiga


Nõudmised kandidaadile

- heal tasemel arvuti kasutamise oskus (Internet, Email, Word, Excel)
- soovitavalt pimekirja valdamine
- võime vajadusel töötada väga suure töökoormuse all
- korrektsus
- kiire õppimis- ja arenemisvõime


Ettevõte pakub

- koolitust ja väljaõpet. Sa ei pea juba olema kindlustusspetsialist – me investeerime sinusse
piisavalt aega ja ressurssi, et sa saaksid selleks mõne aja möödudes peale tööle asumist
- suurepäraseid arenguvõimalusi
- kaasaegset töökeskkonda
- oma tulevaste kolleegidega, kes kindlasti kõik toetavad sind ning aitavad kaasa sinu kiirele
arengule, saad tutvuda siit: E-Kindlustuse töötajad


Asukoht:
Tallinn, Harjumaa
Töö tüüp:
täistööaeg, palgatöötaja
Kuulutus aegub:
4. august 2007
Kuulutus sisestati:
4. juuli 2007

FIRMA NIMI PEIDETUD

E kindlustus on väga kiiresti arenev litsentseeritud kindlustusmaakler, mis tegutseb alates 2000. aasta algusest. Ettevõttes töötab 62 töötajat, 2006. aastal vahendasime kindlustuslepinguid 260 mln krooni eest. Oleme pidevalt kasvanud vähemalt 50% aastas ning jätkame sama kasvutempot ka lähiaastatel. E kindlustuse ainulaadne internetipõhine maakleri töökeskkond võimaldab saavutada kõrgeid töötulemusi erinevate kindlustustoodete võrdlemise, tutvustamise ning efektiivse klienditeeninduse kaudu, tagades sellega nii meie klientide kui töötajate rahulolu ning luues eeldused personali kiireks ja professionaalseks arenguks.