
- juhi assisteerimine igapäevatöös;
- dokumentide vormistamine ja haldus;
- kommunikatsiooni korraldamine ja tagamine;
- klientide ja äripartnerite vastuvõtmise korraldamine.
- erialane haridus ja/või eelnev sarnase töö kogemus;
- hea arvuti kasutamise oskus (MS Office);
- eesti ja inglise keele oskus väga heal tasemel;
- vene keele oskus suhtlustasemel;
- analüüsi- ja üldistusvõime;
- kohusetundlikkus, täpsus, korrektsus
- entusiasm, loovus ja huumorimeel
- kaasaegset töökeskkonda;
- arenguvõimalusi;
- konkurentsivõimelist töötasu;
- sõbralikke ja rõõmsameelseid kolleege.
CV-le lisada kindlasti FOTO ja KAASKIRI, milles te kirjeldate oma seniseid töökogemusi ja-oskusi.
Modera Consulting OÜ alustas tegevust 2000. aastal IT-arendus- ja haldusteenuseid pakkuva ettevõttena. Täna on Eestis 30 töötajat, kes tegelevad Modera.net veebipõhise informatsiooni halduse platvormi (CMS) arendamise ja sellel põhinevate rakenduste väljatöötamisega ning IT arendus- ja haldusteenuste pakkumisega. Seoses tegevuse laiendamisega otsime oma meeskonda toredaid kolleege.