
Assistent
Töö kirjeldus
Peamised tööülesanded:
- Dokumentide s.h. kirjade koostamine, registreerimine, süstematiseerimine ja säilitamine.
- Töötajate töölevõtmisel ja töösuhte lõpetamisel vajalike dokumentide ettevalmistamine.
- Filiaali, töötajaid, põhi- ja käibevahendite soetamist ja võõrandamist puudutavate lepingute ja dokumentide ettevalmistamine oma pädevuse piires.
- Juhtkonna ja vajadusel külaliste reisidokumentide vormistamine.
- Kohtumiste, koosolekute ja muude firmaürituste tehniline ettevalmistamine ja korraldamine.
- Juhtkonna koosolekute protokollimine, vajadusel teiste koosolekute protokollimine s.h. inglise keeles.
- Muud ühekordsed ning jooksvad juhataja, pearaamatupidaja, meditsiiniosakonna juhataja ning müügi- või marketingijuhi poolt antavad tööülesanded.
Ootused kandidaadile
Eeldame töökogemust assistendina, kohusetundlikkust, täpsust ja korrektsust nii asjaajamises kui suhtlemises, head rutiinitaluvust, väga head inglise keele oskust ja enamlevinud arvutiprogrammide tundmist.
Ettevõte pakub
Pakume tööd rahvusvahelises firmas, täiendkoolitust ja head tasu.