2023-08-23 14:48:55

Assistent - personalitöötaja

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Assistent - personalitöötaja seisab hea meie organisatsioonikultuuri arendamise eest, vastutades kontori igapäevase halduse, asjaajamise ja kommunikatsiooni efektiivse korraldamise eest.

Oled kaasatud ka arendusprojektide, firmaürituste, seminaride jne ettevalmistamisse ja läbiviimisesse ning erinevate jooksvate küsimuste ja probleemide lahendamisse.
Haldad firma kodulehekülge.

Lisaks vastutad vakantsetele ametikohtadele sobivate kandidaatide otsimise eest. Töö hõlmab järgmist:
- tööpakkumiskuulutuste koostamine ning avaldamine;
- kandidaatide hindamine ning otsimine, selektsioon;
- kandidaadi tausta kontroll;
- aruandlus tööjõu osas.

Ootused kandidaadile

Sa oled algatusvõimeline, iseseisev ja korrektne, Sul on hea rutiinitaluvus ning suudad aega efektiivselt planeerida ja kokkulepitud tähtaegadest kinni pidada.

Sa oled töötanud vähemalt kaks aastat assistendi või personalitöötajana, omad teadmisi asjaajamise alustest ja dokumendihaldusest ning sul on töötajate värbamise ja valiku kogemus.

Suhtled vabalt eesti ja vene keeles (igapäevane töökeel).

Ettevõte pakub

huvitavat ja vaheldusrikast tööd;
toredat meeskonda ja stabiilset töökeskkonda;
täiendkoolitusi;
arengu- ja eneseteostusvõimalust.

Lisainfo: Ühendust võetakse ainult sobivate kandidaatidega!