https://www.cvkeskus.ee/210674

Leidsid aegunud tööpakkumise

Vaata hoopis uusi tööpakkumisi Sinu valdkonnas!

Värsked tööpakkumised

Asjaajamistalituse peaspetsialist

FIRMA NIMI PEIDETUD

Tööpakkumine on aegunud!

Tööpakkumise number 210674

Tööpakkumise number

210674

Töö kirjeldus

Asjaajamistalituse peaspetsialisti ametikoha eesmärk on tagada dokumendihaldussüsteemi DELTA projekti (edaspidi Projekt) elluviimine ja meeskonna administratiivne üldine teenindamine:
• dokumendihaldussüsteemi juurutamine Politsei- ja Piirivalveameti haldusalas sh dokumendihaldussüsteemi juurutamiseks analüüsi koostamine;
• projektialase töö käivitamine: dokumentide ettevalmistamine, tegevus- ja ajakava koostamine;
• koostöö korraldamine dokumendihaldussüsteemi juurutuspartneriga;
• projektimeeskonna töö koordineerimine. Koosolekute sisuline ja tehniline ettevalmistamine. Alamtöörühmade moodustamine ja nende töö koordineerimine, erinevate asutusesiseste huvigruppide kaasamine projektitöösse;
• projekti aruannete koostamine ja esitamine asjaajamistalituse juhatajale;
• projektialase teabe kogumine, süstematiseerimine ja analüüsimine ning ettepanekute esitamine asjaajamistalituse juhatajale;
• vajaliku info kogumine, taotluste koostamine ja esitamine;
• projekti eelarve jälgimine (vajadusel muudatusettepanekute esitamine);
• Politsei- ja Piirivalveameti dokumendihalduse korrastamise protsessis osalemine;
• projektdokumentatsiooni haldamine;
• koolitusmaterjalide ja dokumendihaldussüsteemi kasutusjuhendi välja töötamine;
• projekti raames vajaliku kirjavahetuse pidamine ning paljundustööde tegemine;
• ettenägematute ühekordsete ülesannete täitmine omal initsiatiivil, dokumendihaldusbüroo juhataja või projektis osalejate taotlusel.


Nõudmised kandidaadile

• Kõrgharidus;
• töökogemus dokumendihalduse ja/või infotehnoloogia valdkonnas vähemalt 3 aastat;
• eesti keele oskus kõrgtasemel ja ühe võõrkeele (soovitavalt inglise keel) oskus vähemalt kesktasemel ametialase sõnavara valdamisega;
• väga hea arvuti kasutamise oskus (AO2 - arvuti kasutamine ja failihaldus, AO3 - tekstitöötlus, AO4 - tabelitöötlus, AO6 - esitlus, AO7 - informatsioon ja kommunikatsioon);
• meeskonnatööle orienteeritus, loomingulisus, hea suhtlemisoskus, algatusvõimelisus, osav läbirääkimisoskus, usaldusväärsus, läbilöögivõimelisus, otsustusvõimelisus;
• vastavus avaliku teenistuse seaduses ametnikele kehtestatud tingimustele.

Kasuks tuleb:
• Projektijuhtimise või koordineerimise kogemus;
• dokumendihaldussüsteemi juurutamise kogemus.


Ettevõte pakub

• Head väljakutset Eesti suurimas avaliku teenistuse organisatsioonis;
• huvitavat ja vastutusrikast tööd;
• õppimis- ja arenguvõimalusi.


Lisainfo

Asjaajamistalituse peaspetsialisti ametikoht kuulub Politsei- ja Piirivalveameti dokumendihaldusbüroo asjaajamistalituse koosseisu.

Elulookirjeldus, avaldus ja essee teemal „5 sammu dokumendihaldussüsteemi juurutamiseks Politsei- ja Piirivalveameti haldusalas“ palume saata hiljemalt 10. novembriks e-posti aadressile mai-liis.kirsipu(ät)politsei.ee või paberkandjal aadressile:
Politsei- ja Piirivalveamet
Personalibüroo värbamistalitus
Pärnu mnt. 139
15060 TALLINN

Ametikoha sisuliste küsimuste korral pöörduda: Ingrid Põder 612 3020
Ingrid.poder(ät)politsei.ee või Krista Potsepp 612 3070 krista.potsepp(ät)politsei.ee

Kandideerimist puudutavatele küsimustele vastab Mai-Liis Kirsipu, 612 3405, mai-liis.kirsipu(ät)politsei.ee


Asukoht:
Tallinn, Harjumaa
Töö tüüp:
täistööaeg, ametnik
Kuulutus aegub:
10. november 2010
Kuulutus sisestati:
28. oktoober 2010

FIRMA NIMI PEIDETUD

Alates 1. jaanuarist liitusid politseiasutused, piirivalveasutused ning Kodakondsus- ja Migratsiooniamet, organisatsiooni uueks nimeks sai Politsei- ja Piirivalveamet. Politsei- ja Piirivalveamet on Siseministeeriumi valitsemisalas asuv valitsusasutus, mille piirkondlik struktuuriüksus on prefektuur.