
- ärilahendustoodetega seotud tehnilised tegevused kliendi juures
- infovahetus ärilahenduskonsultantide, müügiosakonna ja klientide vahel
- aktiivne suhtlemine Overalli meeskonna ja klientidega
- tegevuste jooksev dokumenteerimine ja regulaarne aruandmine
- oskus mõista pakutavate tarkvaralahenduste, nii tehnilist kui ka kliendile kasulikku ärilist külge
- avatud ja positiivne hoiak, iseseisva töö ning eesmärkide püstitamise oskus
- haridus, soovitavalt kõrgharidus (sobib ka omandamisel), soovitavalt tehnilises valdkonnas
- väga hea eesti ja hea inglise keele oskus (kõnes ja kirjas)
- MS Windows Serveri lahenduste (2000/2003/SQL), MS Windows operatsioonisüsteemide tundmine ning administreerimise oskus
Kasuks tulevad:
- vene ja soome keele oskus suhtlustasandil
- programmeerimiskogemus
- Linux operatsioonisüsteemide ja arvutivõrkude tehnoloogiate tundmine
mitmekülgseid väljakutseid ja saavutustele väärilist tasu pakkuvat tööd
kaasaegseid töötingimusi uusima tehnoloogia keskel
tööalast täiendkoolitust ja häid võimalusi enesearenguks
nooruslikku, rõõmsameelset ja toetavat meeskonda
Overall on 1990. aastal asutatud, ligi 85 töötajaga teenindusettevõte, kelle peamiseks partneriks on Canon. Oleme keskendunud väljastus-, digitaalse arhiveerimis-, ja digifotograafia lahenduste pakkumisele ja arendamisele. Lisaks Tallinnas asuvale peakontorile on meil 5 piirkondlikku müügi- ja teeninduskeskust üle Eesti.
Seoses uute projektide ja ärisuundadega otsime inimest tehnilise spetsialisti töökohale, kes toetaks nii ärilahenduskonsultante kui ka müügimeeskonda, seda nii väljastus- ja digiteerimislahenduste planeerimisel, pakkumisel, paigaldamisel, kasutajate koolitamisel kui ka tehnilisel hooldamisel.