Töö kirjeldus
- Kinnisvara haldamisega seotud seadusest tulenevate nõuete täitmise tagamine.
- Koosolekute ja/või aruandekoosolekute organiseerimine, läbiviimine ja dokumenteerimine.
- Kinnisvara väärtust vähendavate ja avariiohtlike olukordade ettenägemine, fikseerimine ja vajalike abinõude tarvitusele võtmine.
- Kliendile ettepanekute tegemine kinnisvara õiguspäraseks ja väärtust tõstvaks majandamiseks.
- Objektil osutatavate teenuste järelevalve ning dokumenteerimine, sh:perioodilise hooldusülevaatuse (elektri-, kütte-, vee- ja soojasüsteemide) korraldamine; hooldus- ja remonttööde üleandmis-vastuvõtuaktide allakirjastamine tööde teostaja, objekti volitatud isiku(te) ja halduri poolt tööde vastuvõtmisel;puhastusteenuste kvaliteetse ja õigeaegse teostuse jälgimine.
- Kliendi teenustega seotud dokumentatsiooni haldamine, süstematiseerimine ja säilitamise tagamine.
- Kliendihaldusprogrammide täitmise ning andmete õigsuse tagamine.
- Kulude ja tulude jagamine.
- Kliendi pretensioonide lahendamine, vastuste koostamine ja nõustamine.
- Kliendile erinevate toodete ja teenuste ning hinnakirjade tutvustamine, juurde müük.
Ootused kandidaadile
- Soovitavalt kõrgharidus või selle omandamine;
- Soovitavalt atesteeritud halduri tunnistus või vähemalt 1-aastane haldustöö kogemus;
- Arvuti lõppkasutaja oskus, orienteerumine erinevates andmebaasides;
- Baasteadmised puhastustööde alustest ja juhtimisest;
- Üldteadmised klienditeenindusest ja asjaajamisest;
- Hea suuline ja kirjalik väljendusoskus;
- Eesti, inglise ja vene keele oskus kesktasemel.
Ettevõte pakub
- Huvitavat ja võimalusterohket tööd kiiresti arenevas ettevõttes;
- Rõõmsameelseid ja toetavaid töökaaslasi;
- Tööalast väljaõpet;
- Konkurentsivõimelist töötasu;
- Töövahendeid.