Töö kirjeldus
Telefonikõnedele vastamine ja suunamine.
Elektronkirjade läbivaatamine, vastamine, edastamine.
Patsientide vastuvõtu korraldamine, täpne registreerimine ja suunamine.
Patsientide elektroonilise kartoteegi pidamine ja elektrooniliste patsiendikaartide korrektne täitmine.
Ettenähtud arvete ja maksekviitungite vormistamine ja sularaha arveldamine.
Tööks vajalike dokumentide korrashoid - nende vormistamine ja arhiveerimine.
Elektronkirjade läbivaatamine, vastamine, edastamine.
Patsientide vastuvõtu korraldamine, täpne registreerimine ja suunamine.
Patsientide elektroonilise kartoteegi pidamine ja elektrooniliste patsiendikaartide korrektne täitmine.
Ettenähtud arvete ja maksekviitungite vormistamine ja sularaha arveldamine.
Tööks vajalike dokumentide korrashoid - nende vormistamine ja arhiveerimine.
Ootused kandidaadile
Vähemalt keskharidus
Varasem töökogemus klienditeeninduse alal
Ausus, täpsus, korrektsus.
Väga hea suhtlemis- ja arvutikasutamisoskus
Keeleoskus: eesti keel – kõrgtasemel
inglise keel – kesktasemel
vene keel – algtasemel
soome keel - algtasemel
Varasem töökogemus klienditeeninduse alal
Ausus, täpsus, korrektsus.
Väga hea suhtlemis- ja arvutikasutamisoskus
Keeleoskus: eesti keel – kõrgtasemel
inglise keel – kesktasemel
vene keel – algtasemel
soome keel - algtasemel
Ettevõte pakub
Kaasaegset töökeskkonda Tallinna kesklinnas
Meeldivat kollektiivi
Head töötasu
Meeldivat kollektiivi
Head töötasu