https://www.cvkeskus.ee/392361

Leidsid aegunud tööpakkumise

Vaata hoopis uusi tööpakkumisi Sinu valdkonnas!

Värsked tööpakkumised
Tööpakkumise number #392361

Administraator

CVKeskus.ee klient
Tallinn, Harjumaa
Tööpakkumine on aegunud!

Töö kirjeldus

Hotelli külaliste kõrgetasemeline võõrustamine vastuvõtus.


Nõudmised kandidaadile

- Eesti keele oskus väga heal tasemel
- Võõrkeelte oskus (inglise keel väga heal tasemel)
- Kohusetundlikkus ja ausus
- Aktiivsus
- Valmisolek töötada graafiku alusel ja ka öösel
- Kasuks tuleb erialane kogemus.


Ettevõte pakub

- kindlat ja püsivat tööd edukas ettevõttes
- meeldivat töökeskkonda
- vaheldusrikast tööd
- sõbralikku kollektiivi
- ettevõttesiseseid soodustusi


Lisainfo

Erialane kogemus tuleb kasuks kuid ei ole eeltingimuseks. Ootame kandideerijatelt soovi ja kirge esindada Eestit kõige paremal moel, sisemist soovi saada pidevalt paremaks ning iseseisvust võtmaks vastutust. Omalt poolt pakume isiklikku arengut soodustavat, igaühe panust tunnustavat ja väärtustavat ettevõtet.


Tööpakkumise number
#392361

Asukoht:
Tallinn, Harjumaa
Töö tüüp:
täistööaeg või osaline tööaeg
Lisainfo:
palgatöötaja või lepinguline (töö on vahetustega), töö sobib ka üliõpilastele
Kuulutus aegub:
20. september 2015
Kuulutus sisestati:
24. august 2015

CVKeskus.ee klient

Aldera Hotell OÜ on Tallinnhotels kaubamärgi all töötav hotellide operaatorfirma, kes tänasel päeval opereerib kolme Tallinnas asuvat hotelli - Hotell Palace, Savoy Boutique Hotel ja Hotell Bern, kuhu oledki oodatud kandideerima!

Kui oled sõbralik, paindlik ja tarmukas ning väärtused: ausus, teotahtelisus ja hoolivus sobivad Sinu tõekspidamistega, siis ootame Sind Hotell Berni, meeskonda!

Vaata rohkem

You are applying to:
Administraator
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!