
Hotelli külastajate vastuvõtt, registreerimine, kassa- ja kaardimaksesüsteemi valdamine, broneeringute vastuvõtmine, hotelli sisese ja välise info liikumise korraldamine, dokumentatsiooni ja kirjavahetuse korrashoid, klientide sõbralik, viiskas ja kõrgetasemeline teenindamine, telefonikõnedele
vastamine, konverentside, hommikusöögi ja muude ürituste teenindamine restoranis ning laudade katmine erinevateks üritusteks.
Kasuks tuleb eelnev kogemus hotellinduses või klienditeeninduses.
Tahe töötada klienditeeninduse valdkonnas, kliendikesksus, rõõmsameelsus, väga hea eneseväljendamise- ja suhtlemisoskus, paindlikkus, pingetaluvus ja
valmisolek meeskonnatööks. Kahe võõrkeele valdamine, nendest üks inglise keel.
Positiivset ja sõbralikku meeskonda, huvitavat ja suhtlemisrikast tööd.
Raadimõisa Hotell avati 2006.aasta augustis. Hotell asub Eesti Rahva Muuseumi vahetus läheduses. Hotellis on 40 numbrituba, restoran, konverentsisaal vaatega muuseumile ja Raadi järvele, koosolekuruum.