Hotelli klientide vastuvõtt, sisse-ja välja registreerimine;
arvelduste teostamine;
hotelli programmi administreerimine;
külaliste jooksvatele küsimustele lahenduste leidmine;
infovahetuse organiseerimine;
hotelli üldtelefonile ja e-postile vastamine.
Positiivsus ja valmisolek meeskonnatööks;
korrektsus ja süsteemsus;
hea inglise keele oskus.
Tasuta toitlustust;
paindlikku tööaega;
sõbralikku meeskonda;
erialaseid koolitusi.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.