2023-08-23 14:48:55

Kliendihaldur - asjaajaja

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Vajame oma kollektiivi kliendihaldur-asjaajajat, kes aitab luua töökeskkonna meie töötajatele ning hoolitseda meie klientide eest.

 

Tööülesanded:

  • Assisteerida ettevõtte juhtkonna liikmeid (toetada nende igapäevast asjaajamist ning ülesannete täitmist)
  • Regulaarne suhtlus Oslos paiknevate meeskondade ja klientidega
  • Mõõdistus- ja paigaldusaegade planeerimine ja kokkuleppimine klientidega telefoni/sõnumi teel
  • Paigaldus ja mõõdistus meeskondade töö igapäevane organiseerimine ja planeerimine (k.a. logistika/marsruutide planeerimine ja väljatöötamine)
  • Reklamatsioonide haldamine (põhjuse välja selgitamine, lahenduste leidmine ja vastava meeskonna suunamine kliendi juurde)
  • Kliendihaldustarkvara (CRM) kasutamine (ettevõtte poolt on tagatud ka väljaõpe)
  • Tellimuslehtede koostamine
  • Dokumendihalduse korrashoidmine
  • Töögraafikute koostamine ja jälgimine
  • Tellimuslehtede koostamine ja jälgimine
  • Müügistatistika koostamine (igakuine)

Ootused kandidaadile

  • Head suhtlemisoskust
  • Head eesti- ja inglise keele oskust (inglise keel kindlasti vähemalt B1 tasandil)
  • Kasuks tuleb norra keele oskus 
  • Sul on väga hea arvuti kasutamise oskus
  • Oled hea meeskonnatöötaja
  • Oled kõrge pingetaluvusega
  • Oled kohusetundlik, kiire, täpne, algatus - ja otsustusvõimeline
  • Head planeerimisoskust
  • Kohusetundlikkust ja täpsust

Ettevõte pakub

  • Sõbralikku kollektiivi ja toetavat juhtkonda
  • Võimalust töötada kodukontoris
  • Sind ootab väljakutseterohke töö arenevas ja avatud suhtlemiskultuuriga meeskonnas
  • Konkurentsivõimelist töötasu

 

Kui Sul on tunne, et just Sina oled see õige inimene ning soovid oma oskused ja teadmised proovile panna, siis pane teele oma motivatsioonikiri ja tule vestlusele (viime vestluse läbi veebikeskkonnas)!
Ootame Sinu kandideerimisavaldust hiljemalt 15.07.2020. 


Lisaküsimuste puhul ühendust võtta numbril +372 55 18 226 või e-post info(at)nordecos.ee