2023-08-23 14:48:55

Turundus- ja kommunikatsioonispetsialist

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Sinu ülesandeks on panustada Unimedi brändi tugevdamisse. Lood oma igapäevases töös meie patsientidele tähenduslikku sisu nii turundusmaterjalide ja -kampaaniate, meediakanalite, kodulehe kui sotsiaalmeedia tarbeks. Oma loovate ideede elluviimiseks kaasad ja koordineerid kommunikatsioonibüroo ning reklaami- ja meediaagentuuride tööd. Lisaks aitad Sa kaasa sisekommunikatsiooni toimimisele - seda näiteks igapäevaste sõnumite meeskonnani viimisel ja siseürituste kommunikatsiooniga.

Ootused kandidaadile

Oled sobiv kandidaat, kui Sul on vähemalt 2-aastane töökogemus kommunikatsiooni või turunduse valdkonnas. Armastad kirjutamist ja see tuleb Sul hästi välja. Sinu presentatsioonid ja sotsiaalmeedia postitused torkavad silma nii tugeva sisu kui visuaaliga. Väga hea, kui tunned mõnda lihtsamat kujundusprogrammi. Kasuks tuleb ka kodulehe optimeerimise oskus ja digiturunduse platvormide tundmine. Valdad eesti keele kõrval vabalt nii kõnes kui kirjas inglise keelt.
Oled julge suhtleja ja teed oma tööd sisemise särtsuga. Saad hästi hakkama nii iseseisvalt kui meeskonnas töötades.

Ettevõte pakub

Omalt poolt pakume võimalust liituda Eesti ühe juhtiva tervishoiuvaldkonna ettevõttega, kus väärtustatakse töörõõmu, koostööd ning arengusoovi. See tähendab palju ägedaid ja arendavaid siseüritusi, tähtpäevi ning erialaseid koolitusvõimalusi. Meiega koos saad panustada suutervisealase teadlikkuse kasvatamisesse – et inimesed julgeksid ja tahaksid naeratada.

Lisainfo

Lisainfot konkursi kohta annab kommunikatsiooni- ja turundusjuht Birgit Rootsi (birgit.rootsi[ät]unimed.ee, telefon 520 20 49).

Kandideerimiseks ootame hiljemalt 31. märtsiks Sinu CV-d ja motivatsioonikirja märgusõnaga „turundus- ja kommunikatsioonispetsialist“ e-posti aadressile personal[ätunimed.ee. Kandideerida võid ka läbi CV Keskuse portaali. Motivatsioonikirjas räägi lähemalt mõnest oma turundusteost või kommunikatsioonialasest saavutusest, mille üle oled eriti uhke.