Töö kirjeldus
Kehalise kasvatuse tundide andmine poistele põhikooliastmes.
Tegemist on osalise koormusega (0,9 ametikohta).
Tööle asumine uuest õppeaastast.
Tegemist on osalise koormusega (0,9 ametikohta).
Tööle asumine uuest õppeaastast.
Ootused kandidaadile
Õpetaja üldpädevusnõuded on:
1) aine- või erialane ja didaktiline pädevus;
2) oskus kujundada turvalist õpikeskkonda ja arendada õppekava, aidata kaasa õppijate ning õpetajate üksteist toetavate töösuhete kujunemisele;
3) oskus leida õppeainetevahelisi seoseid ja realiseerida õppeainetevahelise integratsiooni võimalusi, teha koostööd teiste õpetajatega;
4) oskus juhtida õppe- ja kasvatustööd nõustada õppijaid ja nende lähedasi;
5) teadmised mitmekultuurilise õpikeskkonna probleemidest ja nende lahendamisviisidest;
6) oskus kasutada erineva ettevalmistuse, taseme ja vajadustega õppijatele sobivaid õppe- ja hindamismeetodeid;
7) suutlikkus märgata arenguhälbeid, sotsiaalseid hälbeid ja väärkohtlemist ning neile adekvaatselt reageerida;
8) suhtlus- ja eneseväljendusoskus, eesti keele ja võõrkeelte oskus ning oskus kasutada kaasaegseid info- ja kommunikatsioonitehnoloogia võimalusi;
9) valmidus suunata õppijaid osalema ühisseisukohtade kujundamises;
10) valmidus esindada ennast, õppeasutust ja õpetajaskonda;
11) valmidus meeskonnatööks ja edasiseks professionaalseks arenguks;
12) vastavus kooli väärtushinnangutele - avatus, loovus, hoolivus, vastutus.
1) aine- või erialane ja didaktiline pädevus;
2) oskus kujundada turvalist õpikeskkonda ja arendada õppekava, aidata kaasa õppijate ning õpetajate üksteist toetavate töösuhete kujunemisele;
3) oskus leida õppeainetevahelisi seoseid ja realiseerida õppeainetevahelise integratsiooni võimalusi, teha koostööd teiste õpetajatega;
4) oskus juhtida õppe- ja kasvatustööd nõustada õppijaid ja nende lähedasi;
5) teadmised mitmekultuurilise õpikeskkonna probleemidest ja nende lahendamisviisidest;
6) oskus kasutada erineva ettevalmistuse, taseme ja vajadustega õppijatele sobivaid õppe- ja hindamismeetodeid;
7) suutlikkus märgata arenguhälbeid, sotsiaalseid hälbeid ja väärkohtlemist ning neile adekvaatselt reageerida;
8) suhtlus- ja eneseväljendusoskus, eesti keele ja võõrkeelte oskus ning oskus kasutada kaasaegseid info- ja kommunikatsioonitehnoloogia võimalusi;
9) valmidus suunata õppijaid osalema ühisseisukohtade kujundamises;
10) valmidus esindada ennast, õppeasutust ja õpetajaskonda;
11) valmidus meeskonnatööks ja edasiseks professionaalseks arenguks;
12) vastavus kooli väärtushinnangutele - avatus, loovus, hoolivus, vastutus.
Ettevõte pakub
Kaasaegne töökeskkond, head kolleegid, toetav juhtimine, eneseteostus, arengu- ja koolitusvõimalused.
Lisainfo
õppealajuhataja alluvus