2023-08-23 14:48:55

Sekretär-assistent

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Sekretär-assistendi töö eesmärgiks on klientide (nii sise- kui välis) viisakas ja efektiivne teenindamine ning igapäevane abistamine kõikides ettetulevates küsimustes ja võimalikes probleemides. Samuti sekretäri tavapäraste ülesannete täitmine ning turunduslikud tegevused, näiteks posti vahendamine, ajakirjanduse ning kontoritarvete tellimine, klientide ja külaliste vastuvõtt, telefonikõnede vastuvõtmine ja edasi suunamine, lihtsamate raamatupidamise alaste toimingute tegemine, arvete koostamine, asjaajamistoimikute avamine ja korrastamine, erinevate elektrooniliste registrite pidamine ning kodulehe ning sotsiaalmeedia kanalite (FB) haldamine. Sekretär-assistent peab üles näitama leidlikkust iga ettetuleva probleemi lahendamisel ja peab olema võimeline eristama väga olulist mitte nii olulisest asjast. Sekretär-assistent allub tugiüksuse juhile.

Ootused kandidaadile

Oled sobiv kandidaat, kui oled hea suhtlemisoskusega, positiivne, loogilise mõtlemisega, iseseisev, hoolikas ja kohusetundlik. Tööks on vajalik väga hea pingetaluvus.Lisaks:
- sekretäri-assisteeriva töö kogemust (soovitav);
- eesti, inglise ja vene keele valdamist nii suuliselt kui kirjalikult;
- heal tasemel arvutioskust.

Kasuks tuleb:
- varasem töökogemus advokaadibüroos või teadmised õigusvaldkonnast;
- hea internetist ja sotsiaalmeediast arusaamine.

Ettevõte pakub

- konkurentsivõimelist töötasu;
- kaasaegset töökeskkonda;
- ning olla osa professionaalsest meeskonnast.