2023-08-23 14:48:55

KÕNEKESKUSE OPERAATOR

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

- Sissetulevatele kõnedele vastamine ja informatsiooni jagamine;
- Klientide nõustamine telefoni teel
- Klientide teavitamine (vajadusel klientidele helistamine avariide korral)
- Andmebaasi haldamine

Ootused kandidaadile

- Soov pakkuda professionaalset teenindust;
- Valmisolek ennetada kliendi vajadusi ja pakkuda uuenduslikke lahendusi;
- Kõrge stressi- ja rutiinitaluvus;
- Loomult töökas, pühendunud, otsustusvõimeline ja kohusetundlik;
- Soov ennast pidevalt täiendada;
- Soovitavalt kogemus klienditeeninduses;
- Väga hea suhtleja ja läbirääkija;
- Eesti keele väga hea valdamine nii kõnes kui kirjas;
- Vene ja inglise keele oskus vähemalt suhtlustasandil;
- Väga hea arvutioskus, hea kohanemis- ja õpivõime erinevate arvutiprogrammidega töötamiseks.

Ettevõte pakub

- Stabiilset ja huvitavat tööd Eesti suurimas vee-ettevõttes
- Väljaõpet ametikohal kogenud kolleegi juhendamisel;
- Kvalifikatsioonile vastavat tasu, millele lisandub aastane tulemustasu
- Põhipuhkusele lisaks 7 päeva lisapuhkust
- Töötajasõbralikku töökeskkonda, sh palju töötajatele mõeldud üritusi, sportimisvõimalused, regulaarne tervisekontroll jmt.

Lisainfo

Palun saada oma CV ja motivatsioonikiri koos märgusõnaga “Kõnekeskuse operaator” aadressile personal at tvesi.ee