2023-08-23 14:48:55

KANTSELEI JUHATAJA

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Kantselei juhataja peamised tööülesanded on ministeeriumi asjaajamise, arhiivi- ja haldustöö korraldamine, elektroonilise dokumendi-haldussüsteemi arendamine ning dokumentide avalikustamise ja neile juurdepääsu tagamise korraldamine.

Ootused kandidaadile

Kandideerimise eelduseks on:
• riiklikult tunnustatud kõrgharidus, soovitavalt dokumendihalduse või avaliku halduse alal;
• vähemalt 3-aastane erialane töökogemus, soovitavalt riigiasutuses;
• töökogemus inimeste või protsesside juhtimisel;
• riigiasutuste asjaajamiskorralduse hea tundmine;
• eesti keele oskus kõrgtasemel ja inglise keele oskus kesktasemel;
• hea suhtlemis- ja eneseväljendusoskus nii kõnes kui kirjas;
• tugev algatus- ja analüüsivõime ning oskus ennast kehtestada;
• otsustus- ja vastutusvõime, hea pingetaluvus.

Kasuks tuleb:
• dokumendihalduri kutsetunnistuse olemasolu;
• vene keele oskus.

Ettevõte pakub

-

Lisainfo

Tööle asumine: esimesel võimalusel

Kandideerimiseks palume esitada motiveeritud avalduse ja elulookirjelduse koos palgasooviga hiljemalt 15.12.2014. a e-posti aadressil konkurss[at]kul.ee või Kultuuriministeeriumi aadressil Suur-Karja 23, 15076 Tallinn märgusõnaga “Kantselei juhataja”.


Lisainformatsioon:
Marlen Piskunov
Õiguse ja varahalduse asekantsler
tel 628 2254
e-post: marlen.piskuno[at]kul.ee