Töö kirjeldus
Peamisteks tööülesanneteks on kliendisuhtluse haldamine, ettevõtte üldise asjaajamise ja töö korralduse assisteerimine
• Kirjade ja igapäevaste dokumentide koostamine, kirjavahetuse ja dokumendiringluse haldamine sh arhiveerimine;
• Telefonikõnede vastuvõtt ja infovahetuse korraldamine.
• Kirjade ja igapäevaste dokumentide koostamine, kirjavahetuse ja dokumendiringluse haldamine sh arhiveerimine;
• Telefonikõnede vastuvõtt ja infovahetuse korraldamine.
Ootused kandidaadile
• Sekretäritööks vajalikud teadmised ja oskused;
• Väga hea eesti ja vene keele oskus, kõnes ja kirjas
• Väga hea suhtlemis- ja eneseväljendusoskus nii kõnes kui kirjas;
• Algatus-, analüüsi- ja organiseerimisvõimeline;
• Valmidus meeskonnatööks;
• Kohusetundlikkus, täpsus ja korrektsus.
Kasuks tuleb:
• Varasem kogemus asjaajamistöös
• B-kategooria juhiluba
• Väga hea eesti ja vene keele oskus, kõnes ja kirjas
• Väga hea suhtlemis- ja eneseväljendusoskus nii kõnes kui kirjas;
• Algatus-, analüüsi- ja organiseerimisvõimeline;
• Valmidus meeskonnatööks;
• Kohusetundlikkus, täpsus ja korrektsus.
Kasuks tuleb:
• Varasem kogemus asjaajamistöös
• B-kategooria juhiluba
Ettevõte pakub
Vaheldus- ja vastutusrikast tööd, arenevat keskkonda, asjakohast tasu.