Töö kirjeldus
Haldusjuhi peamisteks ülesanneteks on Sotsiaalkindlustusameti 17 linnas asuvate hoonete, ruumide ning varade haldamise ja hooldamise korraldamine, sealhulgas
• toimiva koostöö tagamine lepingupartneritega
• üüri- hanke- ja muude halduslepingute täitmise jälgimine ning analüüsimine
• riigihangete läbiviimise korraldamine
• efektiivne haldustegevuse juhtimine
• toimiva koostöö tagamine lepingupartneritega
• üüri- hanke- ja muude halduslepingute täitmise jälgimine ning analüüsimine
• riigihangete läbiviimise korraldamine
• efektiivne haldustegevuse juhtimine
Ootused kandidaadile
• eelnev töökogemus kinnisvara haldamisega seotud ametikohtadel
• protsesside, projektide juhtimise kogemus
• prioriteetide seadmise oskus ning tahe viia tehtu lõpuni
• riigihangete alase töö kogemus
• pingetaluvus, head koostöö-, suhtlemis- ning probleemide lahendamise oskus
• B kategooria juhilubade olemasolu
• protsesside, projektide juhtimise kogemus
• prioriteetide seadmise oskus ning tahe viia tehtu lõpuni
• riigihangete alase töö kogemus
• pingetaluvus, head koostöö-, suhtlemis- ning probleemide lahendamise oskus
• B kategooria juhilubade olemasolu
Ettevõte pakub
• vaheldusrikast tööd ja eneseteostust uuenevas ning arenevas organisatsioonis
• tööalaseid koolitusi
• võimalust panustada organisatsiooni ühistesse eesmärkidesse koos professionaalse ja toetava meeskonnaga
• tööalaseid koolitusi
• võimalust panustada organisatsiooni ühistesse eesmärkidesse koos professionaalse ja toetava meeskonnaga