2023-08-23 14:48:55

Klienditeeninduse konsultant (eesti keel emakeelena)

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Klienditeeninduse konsultant tagab ettevõtte klientide igapäevase teenindamise telefoni, meili ja kirja teel.
Ettevõtte kliendid pöörduvad erinevate küsimustega kõnekeskusesse, kust nende küsimused vajadusel edastatakse klienditeeninduse konsultandile, kes on ettevõtte kontaktisikuks kõikide jooksvate küsimuste lahendamisel (lepingud, arved, jne.).

Ootused kandidaadile

  • keskeri või kõrgahridus (bakalaureus)
  • väga hea eesti keele oskus nii kõnes kui kirjas
  • hea inglise ja vene kõnekeele valdamine
  • tunned suurt rõõmu suhtlemisest
  • oled väga hea kirjaliku eneseväljendusoskusega
  • oled kiire ja täpne töös dokumentidega
  • valdad kõrgtasemel arvutit ning suudad kiiresti õppida uusi programme
  • olulise eelise annab varasem töökogemus kõnekeskuses või klienditeeninduse valdkonnas Sobilik kandidaat on orienteeritud väga heale klienditeenindusele ning hindab oma töös enim kõrget kliendi rahulolu. Ta on võimeline täitma korduvaid rutiinseid tööülesandeid, olles vajadusel valmis kiirelt reageerima uudsetele olukordadele ning lähtuvalt situatsioonist oma tegevust kohandama ja otsuseid vastu võtma.
  • Ettevõte pakub

    Kordumatut eneseteostusvõimalust avaneval elektriturul, toredaid kolleege, tänapäevast töökeskkonda ja kõiki tööks vajalikke vahendeid, mitmekülgseid koolitusi ja töö tulemustega seotud motivatsioonipaketti.

    Lisainfo

    Kui Sinu väärtusteks on pühendumine ja meeskonnatöö, tunned huvi elektrituru vastu ning soovid olla parim teenindaja ettevõtte klientidele, oled oodatud kandideerima.

    Kandideerimisel ootame ka palgasooviga motivatsioonikirja.