2023-08-23 14:48:55

HELP DESKI JUHT

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Eesti Energia äri- ja infotehnoloogia teenistus pakub põhitegevust toetavaid tehnoloogilisi terviklahendusi kõikidele meie kontserni ettevõtetele. Meie professionaalne ja ambitsioonikas üle 230-liikmeline meeskond teostab keerulisi ja põnevaid ülesandeid, millest sõltub kogu Eestile olulise infrastruktuuri toimimine.

Tahame viia oma help deski uuele tasemele ja vajame selleks ambitsioonikat

HELP DESKI JUHTI

Sinu töö eesmärgiks on:
• tõhusa ja kiire kliendikeskse teeninduse kontseptsiooni loomine
• help deski kujundamine ja mehitamine
• kliendikesksete protsesside väljatöötamine ja juhtimine
• suurepärase teeninduse mõõdikute loomine
• uute tööriistade leidmine ja kasutuselevõtt
• iga kliendi pöördumisele asjatundliku ja kiire vastuse tagamine.

Ootused kandidaadile

Ootame Sind oma meeskonnaga liituma, kui oskad ja tahad juhtida oma tiimi läbi muudatuste, mille eesmärgiks on kliendikeskse help deski loomine. Vajad selleks varasemat help deskis töötamise kogemust, eelistatult juhina. Oled hea suhtleja ja hinnatud liider, kes tuleb toime ka pingelistes olukordades ning oskab ennast vajadusel kehtestada. Sul on hea analüüsivõime ja protsessikeskne mõtlemine. Tunned rõõmu kliendi pöördumisest - see on Sinu tiimi võimalus leida asjatundlik ja positiivne lahendus ning olla kasulik.

Ettevõte pakub

Omalt poolt pakume:
• võimalust kujundada meeskonda ja paljusid osapooli puudutavaid protsesse, võtta vastu olulisi otsuseid
• mastaapset kliendibaasi (üle 3000 arvutikasutaja)
• võimalust kuuluda üliolulise infrastruktuuri hooldusmeeskonda ning rakendada energiat õige eesmärgi teenistusse
• suurettevõtte hüvesid, vaheldusrikast tööd stabiilses äris
• koostööd paljude ala tipptegijatega, tasemel koolitusi

Lisainfo

Sinu küsimustele vastab Kai Kell telefonil 52 88 867.