Töö kirjeldus
Klienditeeninduse konsultant tagab ettevõtte klientide igapäevase teenindamise telefoni, meili ja kirja teel.
Ettevõtte kliendid pöörduvad erinevate küsimustega kõnekeskusesse, kust nende küsimused vajadusel edastatakse klienditeeninduse konsultandile, kes on ettevõtte kontaktisikuks kõikide jooksvate küsimuste lahendamisel (lepingud, arved, jne.).
Ettevõtte kliendid pöörduvad erinevate küsimustega kõnekeskusesse, kust nende küsimused vajadusel edastatakse klienditeeninduse konsultandile, kes on ettevõtte kontaktisikuks kõikide jooksvate küsimuste lahendamisel (lepingud, arved, jne.).
Ootused kandidaadile
Ettevõte pakub
Kordumatut eneseteostusvõimalust avaneval elektriturul, toredaid kolleege, tänapäevast töökeskkonda ja kõiki tööks vajalikke vahendeid, mitmekülgseid koolitusi ja töö tulemustega seotud motivatsioonipaketti.
Lisainfo
Kui Sinu väärtusteks on pühendumine ja meeskonnatöö, tunned huvi elektrituru vastu ning soovid olla parim teenindaja ettevõtte klientidele, oled oodatud kandideerima.
Kandideerimisel ootame ka palgasooviga motivatsioonikirja.
Kandideerimisel ootame ka palgasooviga motivatsioonikirja.