2023-08-23 14:48:55

Konsultant

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

• kõnekeskuse üldliinile helistavate klientide sõbralik, professionaalne ja kiire teenindamine ning nende probleemide lahendamine telefoni teel;
• klientide vajadustest lähtuv nõustamine, neile kõige paremini sobivate pangateenuste pakkumine.

Ootused kandidaadile

• vähemalt keskharidust, soovitavalt kõrgharidust;
• varasemat töökogemust kõnekeskuses või teeninduse vallas;
• väga head eesti ja väga head vene keele oskust;
• initsiatiivikust ja julgust suhelda;
• klienti väärtustavat mõtteviisi ja soovi kliente teenindada;
• vastutustundlikkust, täpsust ja korrektsust;
• valmisolekut kiirelt uusi teadmisi omandada ja neid praktikas kasutada;
• positiivset meeskondlikku vaimu ja koostöövalmidust;
• valmisolekut töötada graafiku alusel (8-tunnised vahetused, sh öövahetus 1-2 korda kuus).

Kasuks tuleb:
• inglise keele oskus suhtlustasandil;
• elukogemus, stabiilne elukorraldus ja isiksuslik küpsus.

Ettevõte pakub

• oma ala spetsialistide abi ja toetust väljaõppel ning tööalasel juhendamisel;
• suurt, sõbralikku ja toetavat meeskonda;
• head töökogemust ja ettevõttesiseseid arenguvõimalusi.

Lisainfo

Tööle asumise aeg: 10. oktoober 2011
Töö iseloom: täistööaeg, tähtajatu tööleping

Soovides konkursist osa võtta palume Sul hiljemalt 14. augustil 2011 saata meile oma CV ja motivatsioonikiri aadressile cv(at)swedbank.ee märgusõnaga „Konsultant – KÕK” või kandideeri läbi CV Keskuse portaali lisades motivatsioonikirja.