
Osutame telefoniteenindust ligikaudu 20-le ettevõttele sealhulgas Tele2 Eesti, Viasat Eesti ja Viasat Soome, Ellos, Statoil, Yves Rocher, Hansapost jpm. ettevõtted.
Meie tööks on sissetulevate ja väljuvate kõnede käsitlus, e-maili päringutele vastamine, andmesisestustööd.
Tööaeg on kõigil teenindajatel graafiku alusel. Olenevelt osakonnast toob see kaasa öövahetusi ja / või tööd nädalavahetustel.
Telefonikonsultant oskab ja tahab suhelda. Oluline on tehniline taiplikus, kiirus, täpsus ja arvuti kasutamisoskus. Tööks vajalik väga hea eesti ja hea vene keele oskus, kasuks tuleb inglise keele oskus suhtlustasandil. Heade tulemuste saavutamisele aitavad kaasa sujuv suhtlemisoskus, kõrge pingetaluvus ja kohanemisvõime.
Põhjalikku väljaõpet
Erinevaid koolitusi
Tööd osalise ja täiskoormusega
Head keelepraktikat
Toredaid kolleege
Transcom WorldWide on üks Euroopa suurimatest klienditeeninduskeskustest 72-s Kõnekeskuses, mis tegutsevad 28-s Euroopa riigis, töötab üle 16000 töötaja, kes pakuvad teenindust 38-s erinevas keeles.