2023-08-23 14:48:55

Sekretär - asjaajaja

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

• dokumentide liikumise tagamine ja korraldamine vastavalt ettevõtte kehtestatud korrale;
• dokumentide ja lepingute ettevalmistamine ja vormistamine;
• dokumentide registreerimine ja nende üle arvestuse pidamine;
• sissetulevate telefonikõnede voo koordineerimine;
• kolleegide abistamine igapäevases töös.

Ootused kandidaadile

• vähemalt 2 aastat töökogemust asjaajamise valdkonnas;
• (lõpetamata) kõrgharidus;
• soov töötada dokumentidega, hoida korda, pakkuda meeskonnale tuge;
• suur töövõime, täpsus, vastutustunne ja oskus teha koostööd;
• väga hea eesti ja vene keele oskus kõnes ja kirjas;
• väga hea arvutioskus.

Ettevõte pakub

• kaasakiskuvat ja huvitavat tööd kasvavas ettevõttes;
• sõbralikke kolleege;
• moodsat töökeskkonda;
• konkurentsivõimelist töötasu, millest on täielikult maha arvatud kõik maksud.