2023-08-23 14:48:55

Back office assistent

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Dokumendihaldus (paber- ja elektroonilise dokumentatsiooni haldamine)Ettevõtte kauba liikumise ja ladustamise jälgimine, andmete sisestamine tabelitesse, kauba info valdamine ja edastamine
Assisteerivad tegevused tööprotsessi toetamiseks
Suhtlus-infovahetus nii meeskonna kui ka klientidega
Jooksvate küsimuste oskuslik lahendamine
Dokumentatsiooni töötlemine, jaotamine, säilitamine ja väljasaatmine
Aruandlus otsesele juhile

Ootused kandidaadile

Head suulist ja kirjalikku väljendusoskust eesti-, inglise- ja vene keeles
Hea arvuti kasutamise oskus (MS Excel, MS Word, MS Outlook)
Omab logistikakogemusi või tunneb selle ala vastu huvi
Kõrgharidus või töökogemus assisteerimise alal
Hea organiseerimisvõime ja tähelepanelik
Kohusetunne, usaldusväärsus

Ettevõte pakub

Omalt poolt pakume häid töötingimusi ja kindlat töökohta Tallinna kesklinnas asuvas ettevõttes, vajadusel täiendkoolitust, huvitavat ja vastutusrikast tööd.