2023-08-23 14:48:55

Asjatundlik ja avatud klienditeeninduse spetsialist

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Klienditeeninduse spetsialisti peamisteks ülesanneteks on klientide pädev ja kliendisõbralik nõustamine Sotsiaalkindlustusameti töövaldkonda kuuluvates küsimustes ning vajalike dokumentide vastuvõtmine, sealhulgas:

• dokumentide õigsuse kontrollimine, registreerimine ja edastamine
• kirjade, tõendite, teatiste vormistamine ja väljastamine
• klientide juhendamine ja informeerimine

Ootused kandidaadile

• vähemalt keskharidus
• väga hea väljendus- ja suhtlemisoskus
• korrektsus, viisakus, teenindusvalmidus
• väga hea eesti keele oskus, vene keele oskus suhtlustasemel
• pingetaluvus ning probleemide lahendamise oskus
• arvutioskus tavakasutaja tasemel, sh registrite kasutamise oskus

Ettevõte pakub

• vaheldusrikast tööd ja eneseteostust uuenevas ning arenevas organisatsioonis
• tööalaseid koolitusi
• võimalust panustada organisatsiooni ühistesse eesmärkidesse koos professionaalse ja toetava meeskonnaga