Sinu missiooniks on klientide abistamine ning peamisteks ülesanneteks sotsiaalhoolekande osakonda pöördujatele esmase sotsiaalhoolekandealase info jagamine; osakonna tööjaotuse, vastuvõtuaegade ja vajalike protseduuride tutvustamine; vastuvõturuumide korrashoid ja infomaterjalide kättesaadavuse tagamine; klientide eelregistreerimine spetsialistide vastuvõtule; osakonna telefonile saabuvatele kõnedele vastamine; teadete vastuvõtmine ja edastamine; vastuvõtu valvegraafikute koostamine; klientide avalduste ja taotluste registreerimine ning vajadusel osakonna dokumendihalduri asendamine.
Ootused kandidaadile
vähemalt keskharidus ja varasem kogemus klienditeeninduse valdkonnas
eesti keele oskus kõrgtasemel nii kõnes kui kirjas
vene ja inglise keele oskus kesktasemel B2, kartmatus võõrkeeles suhelda ning tööks vajalik sõnavara
arvutipädevus ja vilumus tavapärase kontoritarkvara kasutamisel
väga hea suhtlemis- ja eneseväljendusoskus ning oskus infot arusaadavalt edasi anda
lugupidav ja viisakas suhtlemisstiil
tahe aidata
kannatlikkus ja empaatiavõime
kohusetundlikkus ja usaldusväärsus
suur stressitaluvus ja väga hea enesekontroll ka pingelistes olukordades
sulle võib eelise anda sotsiaalhoolekande valdkonda puudutavate regulatsioonide ning kohaliku omavalitsuse töökorralduse tundmine
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!