Ootame enda armsa tiimiga liituma toitlustuse kogemusega klienditeenindajat, kes särab inimestega suheldes ja vajadusel oskab koordineerida meeskonnatööd.
Professionaalsus ja sõbralikkus: Klientide teenindamine viisakalt ja sõbralikult, hea suhtlemisoskus.
Klienditeeninduse oskused: Kliendikeskne lähenemine, oskus lahendada probleeme ja rahulolematust.
Kiirus ja täpsus: Kiire ja täpne tellimuste vastuvõtmine ja toitude/joogide serveerimine.
Menüü tundmine: Hea arusaamine menüüst, toitude ja jookide koostisosadest ning suutlikkus soovitada sobivaid tooteid.
Meeskonnatöö oskus: Hea koostöö kolleegidega, sh köögipersonaliga.
Töökorraldus ja puhtus: Laudade korrektne katmine, puhtuse ja korra hoidmine teeninduspiirkonnas.
Kassa ja maksete haldamine: Täpsus ja usaldusväärsus maksete vastuvõtmisel ja kassasüsteemi kasutamisel.
Kriisiolukordade lahendamine: Oskus jääda rahulikuks ja lahendada ootamatuid olukordi.
Töökoha eeskirjade tundmine ja järgimine: Kõigi ettevõtte eeskirjade ja regulatsioonide järgimine, sh tervise- ja ohutusnõuded.
Järjepidev enesearendamine: Valmidus õppida ja areneda, hoida end kursis toidu- ja joogitrendidega.
Kaerajaani restoran lubab toredat kollektiivi, ühiseid väljasõite,
töötasu vastavalt oskustele ja kosutavat toitu tööpäeval.
Lisasoodustused puhkepäeval.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.