2023-08-23 14:48:55

Tehniline tugi / müügiinsener

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

  • Igapäevane suhtlus klientidega – päringutele ja küsimustele vastamine, tehniline konsultatsioon ning tarkvaraga seotud murede lahendamine e-posti ja telefoni teel;
  • Suhtlus tarkvaratootjate esindajatega – keerulisemate küsimuste „põrgatamine“ esindajatega, tehnilise dokumentatsiooniga tutvumine, igakülgne suhete arendamine;
  • Tarkvaralahenduste tehniliste esitluste ettevalmistamine ja läbiviimine ning uutele klientidele tarkvara seadistamine ja sisseelamisteenuste pakkumine.

Ootused kandidaadile

Kui Sul on vähemalt 2-aastane kogemus klienditoe (Help Desk/Service Desk) valdkonnas, suurepärased suhtlemisoskused ja soov klientidega suhelda ning soovitatavalt ka kõrgharidus IT valdkonnas, siis võid olla just Sina meie uus kolleeg!

Lisaks eelpool mainitud kogemustele ootame Sinult soovi ning võimekust kiirelt omandada uusi tehnoloogiaid ning tööriistu, analüüsioskust, väljakutsetele parimad lahendused leida ja heal suhtlustasandil eesti ning inglise keele oskust.

Ettevõte pakub

Meie poolt on Sulle:

  • igakülgne abi sisseelamisel ning iga-aastane koolituseelarve;
  • spordi- ja tervisehüved Stebby kaudu;
  • kodune ja mõnus #AltaFamily keskkond toasusside ja sõbralike kolleegidega;
  • Sinu kogemustele vastav töötasu ning igakuised (piiranguteta) boonused.

Lisainfo

Kandideerimiseks edasta oma CV läbi CVKeskus.ee portaali.
Küsi lisainfot CVKeskus.ee Värbamisagentuuri konsultandilt:
Eliisa Epro (tel: 5343 7097, e-mail: eliisa(at)cvkeskus.ee)