Palju Sa kuus palka (neto) saad?
| Nimi: Anu-Lii Jürman, 25.07.2012 13:14 |
|
Kommentaar:
Palun pöörduge poliitikute poole ja tuletage meelde, et aeg on tõsta Eestis alampalgamäära 500 euroni kuus, sest väiksema palgaga ei ole enam võimalik ära elada: maksta eluaseme eest ja osta toitu! Hinnatõus on kuidagi väga väga loomulik, aga almpalgamäära tõstmine ei tule kellelegi meelde!
Edu ja tervist Teile!
|
| Nimi: Ergo Keskküla, 31.07.2012 17:30 |
|
Kommentaar:
Keegi võiks neile tule otsa panna.Neid ei koti kas jääd nälga.P.tsi see riik.Ainult valetada oskavad raisad.
|
| Nimi: Ergo Keskküla, 31.07.2012 17:35 |
|
Kommentaar:
AA ja varastada oskavad nad kõige paremini.Rahvas mis teil ometi viga on miks te lasete omale pähe istuda ma lihtsalt ei saa aru.Meil on igastahes kõrini no vähemalt 250 inimesel.
|
| Nimi: Mart Mahoni, 05.08.2012 22:22 |
|
Kommentaar:
Anule
Sellest pole mingit kasu , kui see miinimumpalk 500 le tõsta , siis tehakse osaline tööaeg , lastakse lahti osad j.n.e. , ega kapitalist nagunii rohkem välja maksma ei hakka .Nemad ilmselt miinimumi kuus ei saa , kui oma autoga pisut kitsmale teele kuidagi ära ei mahu....
|
| Nimi: Sergei, 06.08.2012 16:06 |
|
Kommentaar:
Olen kvalifitseeritud service iseneer elektroonikas ja automaatikas,umbes terve aasta olin tööl Inglismaal ja tegin sealt eksperimendi.Kandideerisin Eestimaale läbi cv.online ja cv keskuse.Hakkasin palgasooviga 1200 neto kuus ja läksin sellest numbrist tasapisi alla.Kui mina langetasin oma soovi kuni 650 Euri hakkasid vestlusele kutsuma palju neist,kes varem ära ütlesid.Küsimus - kas firmad ei jaksa maksma palgat enam kui 650eur neto või ei taha?Kas kvalifitseeritud tööjõudu pakkumine turul in nii suur et võib pakkuda töölistele mitte enam kui 650 Eur?
|
| Nimi: TM, 07.08.2012 10:49 |
|
Kommentaar:
Minule jääb arusaamatuks kes on need inimesed ( ja mis on nende palk) kes poes puupüsti täis toidukorviga kassa poole sõidavad. Kui palk on ca 300-600 eur kuus, on ju vaja maksta eluaseme, elektri jms sellise eest. Kolme inimese toidukorv maksab ca 500 eur kuus. Aga ma ei näe ostukeskustes vaeseid, inimesed ostavad.
|
| Nimi: Anu, 07.08.2012 13:45 |
|
Kommentaar:
Tean, et need inimesed ei käigi ostukeskustes vaid heal juhul turul, kuigi hinnad on kõikjal samad.
|
| Nimi: Urve, 09.08.2012 19:46 |
|
Kommentaar:
Meile,inimesed,on antud mõtlemisvõime.Eesti Rahvas oskab mõelda ja arvutada.Tekib soov küsida,kas meie valitsus,poliitikud ja riigi osalusega firmajuhid on selleks võimelised?Mis paneb noored naised sünnitama meie ühiskonda lapsi,kui meie riigi isandad ei ole võimelised algkooli tasemel arvutama.Sünnitage!Teate,Laps vajab kodu,toitu hoolitsust 20 aastat,enne kui temast saab täisväärtuslik kodanik.Meie riigis õpetatakse toimetulekut metsas.Saadaks riigikogulased tühjale saarele,anname neile 280 EUROT kuus üüri, toidu ja isiklike vahendite peale.Saarel olemise aeg 3 kuud.Siis räägime edasi.Kas riik on mõelnud sellele,et elektrienergia hind tuleks viia sõltuvusse meie palga suurusest/leida koefitsent/mitteSaksamaa või mõne teise riigi imelistest palkadest/.Eesti Energial esmatähtis hr.Sandor Liive kuupalk,aga pidev voolukatkestused rikuvad elanike uusi kodumasinaid,tekitavad stressi jne.
Telest muud ei kuule,kui hästi räägivad teised riigid meist.Meie riik on nii mäda,ilma ajudeta ja rahvast mittehooliv.
|
| Nimi: dzoods, 11.08.2012 15:33 |
|
Kommentaar:
Olen töötu tehnikumi haridusega. Tavaline olukord. Kandideerisin firmasse kus juba aasta müügimeest otsitakse. Küsisin palga kohtak kuna vastav info puudus. Vastati, et kui teil on esikohal palk, pole meil midagi rääkida!? Vastasin et loomulikult huvitab mind palk. Oligi kõik.
|
| Nimi: Oliver, 12.08.2012 00:15 |
|
Kommentaar:
Need töötud,vaesed ja paljulapselised pered jne.. ei käi mitte ainult kõige Maximates ja ETK kauplustes, vaid neid omajagu satub ka tihti kallimatesse kauplustesse.
Ettevõtted kardavad panktoristuda, kui nad hakkavad igale kojamehele 500 eurot kuus maksma, lisaks maksud, pensionid ja muu jama. Mind hoiab siin riigis teatud asjad hetkel kinni, kui tekib võimalus kaon siit kus kurat.
Minu palk ei ole just see igaühe soovitud palk aga nii palju, kui mul hetkel vaja on ning mina ei virise riigi kallal, meie olemegi riik, kes veel unustanud pole. Võimu peaksmine meie üle võtma, mitte jätma seda toompeale, ärge unustage, et nad ei tee meie eest, vaid otsustavad meie eest.
Need seal toompeal on samasugused lihtkodanikud nagu meiegi, ei ole nad mingid kuningad,jumalad või kõrgemad inimesed. Ma võin öelda, et nemad elavad üle oma võimete, kui palk on 4-6000 eurot kuus, siis võtavad endale suured pangalaenud, ühesõnaga täielik lasteaed on seal.
Paljudel neist majanduslik või politoloogiline kõrgharidus on, ma võin kõik liikmed saada kahe sõrme peal kokku, mis näitab, et meie riigis ei ole haridus oluline. Meiie e. kes elame vaese tudengi elu, selleks, et hiljem toita paremini riiki ja inimesi, kes on omadega ummikusse jooksnud.
Kes kannatab see kaua elab ;)
|
| Nimi: Mart Mahoni, 12.08.2012 18:15 |
|
Kommentaar:
Dzootsile
Ongi õige kui sellise firma põrgu saatsid .Igaüks teab ise , mis talle oluline on ja loomulikult on palk kindlasti kõige olulisemal kohal .Olen ka tähelepannud , et need kõige viletsamad firmad , mis ei suuda või ei raatsi töötajaile palka maksta (seda polegi vaja avaldada , kogenud tööotsija näeb juba sellest kui kaua ja tihti nad töötajaid otsivad )need pirtsutavad veel kõige rohkem , esitavad lolle küsimusi sinu unistuste , hobide , maailmavaate ja ma ei tea veel mille kohta , oma firma kohta aga vastatakse nii vähe kui võimalik ja valesti .Näiteks üks Pauligi esindaja vastas cv-keskuse küsimuste veerus ühele tööotsija küsimusele , miks nende juurde ei vii töölisbussi ,et nende juurde saab väga hästi liinibussiga Tallinnast ...Näha , et ta pole vaadanud sõiduplaanist järgigi , millal esimene ja viimane buss läheb . Ise muidugi molutab kontoris 9-17 ja sõidab autoga ilmselt. Kuidas enne 6:00 või peale 23:30 sinna pääseda , ei huvita kedagi
|
| Nimi: sergei, 13.08.2012 13:49 |
|
Kommentaar:
2 dzoods,
Küsimus 2,Meil ,üks kõik mis firmas (vene või eesti)peale kuulamist kui hea sa oledpalga küsimused arutatakse viimasena??ja sul on õigus,kui küsid kohe palju nad selle töö eest maksma kavatsevad kohe selge et sinu omad siin "ei mängi".Kas see on seotud eestima mentaliteediga?Inglismaal,näiteks kohe esimesena küsivad, kas sina oled nõus kuulutuses pakkuva palgaga?Kui jah,siis jutt läheb edasi...
|
Tagasi pollide juurde
|
|
|