2023-08-23 14:48:55

Rakendusadministraator

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Seoses eriarenduste kasvutrendiga ning suuremahuliste projektidega otsime taas enda tiimi uusi liikmeid. Põhimeeskonnas on puudu meil enesearengule orienteeritud inimesest, kes tahaks palju teha ja õppida ning kes läheb õhinasse väljakutsete peale. Taustal on sellise profiili üks kindel osa harjumus otsida abi igapäevaste ülesannete lihtsustamiseks programmeerimisest ja uutest tehnoloogiatest. Nimetagem selleks ametikohaks 'Windows ja SAP Contact Center (SAP CCtr) rakenduse administraator'. Kui Sina oled see, kes soovib lisaks õppimisele, rakenduse adminnimisele ja koodi kirjutamisele aidata kaasa meie Klientidele lisandväärtuse loomisele, aidates luua just Kliendi vajadustele vastavaid lahendusi, siis anna meile endast teada, ära oota. Windows ja SAP Contact Center (SAP CCtr) rakenduse administraatorina ning programmeerijana oled Sa meie meeskonna võtmeisik Sinu töö ülesanded:
  • SAP Contact Center rakenduse haldamine, seadistamine ja sellega seotud Klientidel tekkivate küsimuste lahendamine;
  • Tehnilise toe pakkumine Windows ja teiste operatsioonisüsteemidega tööjaamadele, kus meie rakendus kasutusel on;
  • Rakenduse enda ja sellega seotud programmikoodide uurimine ning parendamine.
  • Teed koostööd Kliendi kontaktisikutega ning aitad integreerida meie kõnekeskuse liidesed Kliendi enda programmidesse.
  • Testid, optimeerid ning dokumenteerid teostatud lahendusi.
  • Hoiad ennast pidevalt kursis SAPUI5 ning SAP Contact Center toodete arengutega.
  • Teed ettepanekuid ning lööd kaasa meie teiste toodete ja teenuste parendamisel.
  • Aitad teisi meeskonnaliikmeid ja küsid julgelt ka ise abi.
  • Sõltuvalt iga projekti eripärast täidad projekti iseseisvalt või meeskonnas.
  • Osaled meie suvistel ja talvistel üritustel. Missuguste lahendustega Sa kokku puutud:
  • kõik levinud veebitehnoloogiad;
  • lisaks SAPUI5, OPENUI5, WebSockets ja WebRTC;
  • SIP, asterisk, Kamailio;
  • SQL päringud;
  • Ootused kandidaadile

    Sa sobid meie meeskonda, kui:
  • Sinu kireks on uusimate tehnoloogiate tundmaõppimine ning katsetamine;
  • soovid ja julged iseseisvalt leida ning välja pakkuda uusi lahendusi ning ei rahuldu poolikute lahenduste loomisega;
  • oled võimeline süvitsi tundma õppima ühte kindlat tarkvara;
  • soovid mõista olemasolevaid lahendusi ning enda tööga ületada Klientide ootusi;
  • oled võimeline töötama väikeses meeskonnas, kus tööülesanded pole rangelt piiritletud;
  • sa oled võimeline lugema inglisekeelset dokumentatsiooni ning ka suhtlema inglise keeles;
  • ei pelga kontoris sehkendavaid koeri. Kasuks tuleb:
  • SAP Contact Center (SAP BCM) administreerimise kogemus
  • MS Windows Server 2012 administreerimise kogemus
  • MS SQL 2012 administreerimise kogemus
  • Ettevõte pakub

  • vaimu teritavat tööd, mis on huvitavam bridžimängust;
  • konkurentsivõimelist palka;
  • võimalust töötada isikupärases meeskonnas;
  • individuaalset lähenemist;
  • perekeskset sisekliimat ja paindlikke töötingimusi.