2023-08-23 14:48:55

Sekretär

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Sekretäri peamine tööülesanne on klientide teenindamine kontoris, e-kirja ja telefoni teel (sh praktilise õigusabi pakkumine).

Sekretär suhtleb erinevate ametkondadega, sisestab ja kontrollib andmeid, tagab sujuva infovahetuse, abistab kolleege ja korraldab dokumendihaldust.

Sekretäritöö nõuab toimetulekut erinevate inimeste ja olukordadega, kiiret ja paindlikku tegutsemist ning info konfidentsiaalsuse tagamist.

Ootused kandidaadile

• Akadeemiline või rakenduslik kõrgharidus soovitavalt õiguse õppesuunal
• Väga hea eesti keele oskus kõnes ja kirjas
• Vene keele oskus suhtlustasandil
• Hea eneseväljendusoskus
• Heal tasemel kontoritarkvara tundmine (Outlook, Word, Excel)
• Oskus koostada ametikirju

Sekretär peab olema oma töös täpne, korrektne ja kohusetundlik.

Isikuomadustest ja võimetest on sekretäritöös vajalikud:
• koostöövõime
• kohanemisvõime
• tasakaalukus
• sallivus
• usaldusväärsus
• stressitaluvus
• sõbralik ja rõõmsameelne hoiak

Kasuks tuleb:
• kiire õppimisvõime
• avatud maailmavaade
• teadmised arhiivindusest

Ettevõte pakub

Meiega koos töötad professionaalses, tulemustele orienteeritud ja toetavas meeskonnas. Pakume mitmekülgset ja vastutusrikast tööd, mida toetavad meie pidevalt arenevad infotehnoloogilised lahendused. Pakume vajalikku väljaõpet, enesearenguvõimalusi ja täiendkoolitusi. Panustame töötajate tervise edendamisse läbi erinevate sportimisvõimaluste.